maanantai 8. maaliskuuta 2010

Hyvää Naistenpäivää...siis joillekkin!

Täällä kiehuu päässä! Franky ei taaskaan muistanu mua mitenkään! ei sinänsä aika turha vikistä jostain naistenpäivästä mutta ois se nyt kiva kun joskus ees yllättäis mut jotenkii MUTTA EI!Ostas perhana ees kerran vuodessa mulle kukkia mutta ei kuulemma oo mitään järkee kun kissat kumminkii syö ne!HEI HALOO!!Missä on mein suhteen romantiikka?!mulle ihan sama vaikka kissat vetäs kukat salaattina naamaansa, se ele on se mikä merkkaa....murr..ärripurri...ja nyt kyllä googlaan jos jostain sais LISÄOSIA miesten aivoihin!

 Heti ensmäiseks vaan aamulla rupes vaatiin aamupalaa sänkyyn sillä verukkeella että kun hän rupes taas MILJOONANNEN kerran tupakkalakkoon niin mun pitää olla tosi kiva hälle jottei hän vaan tressaannu ja mee ostaan röökiä! Kuvittelee nyt sit vissiin että kun hänel on viikon loma niin voi vaan maata sängyssä ja minä palvelen häntä taukoomatta. Ihan ku ei ois muutakii tekemistä ja ei tän pötsin+muljuilevan asukkaan kanssa oo muutenkaa enää helppo olla niin sais olla kyl osat just toisinpäin.Hyvä vaan kun taas yrittää tupakasta eroon mutta liika on liikaa!!!!.Minä rupeen nyt "hyvä vaimo" lakkoon ja syön kostoks kaiken jäätelön!ja meen ostaan itte itelleni kukkia....

2 kommenttia:

Henriikka kirjoitti...

Hahah.. Mä ostin ite kans omat kukkani JO VIIKONLOPPUNA. Meillä se menee niin, että kukkia ei kannata kuulemma ostaa ku kuolee ne kuitenkin kohta ja on rahan tuhlausta :D Näin Herra Huhtala sanoo. :) Mäkin siihen oon tokassu että aivan sama, idea on tärkein ja se tekee hyvälle tuulelle kun muistaa ees jollakin pienellä tavalla.

Mä oon kans miettiny mihin se romantiikka aina häviää. Miehet on aluss aniin ihania ja romanttisia, ja kun saa naikkosen koukkuunsa niin se loppuu :D Ja sit ME palvellaan heitä viimeiseen hengenvetoon asti.. hahah, aina ei homma mee niinku pitäs.

Sannulia kirjoitti...

Mun mies myös on sitä mieltä, että kukat on ihan turhia. Ollaan oltu 9 vuotta yhdessä, ja koskaan en oo tainnu kukkia siltä saada...