perjantai 19. maaliskuuta 2010

LAKKO!

 Kaamea yö taas takana ja parin päivän takaiset ajatukset leikkauksesta alkoivat muuttua täysin...Onni maailmaan nyt heti!HALUAN OMAN KROPPANI TAKASIN! En jaksa enää näit kolotuksia nyt kun ei enää ruokavaliokaan auta mun reuma oireisiin...ei nivelet vaan yksinkertaisesti jaksa kantaa tätä +21kg painoa + unohtamattakaan sitä että pää SEKOO kun ei kykene enää korttelia kauemmaks käveleen.Vessaankaan ei enää päässy viimeyönä ilman apua..onneks Frankyllä on ain voimia ja hermoo auttaa mua, on se niin RAKAS!!
 Haluun tuon poijan äkkii noihin vaunuihin et pääsee karistaan nään läskit luitten päältä ja että ei tarviis enää tuijotella näitä tylsiä seiniä! Nyt ärsyttää nuo pirun linnutkin tuolla ikkunalaudalla...kuulostaa niitten luritus sellasesta et ne oikeen keljuilee mulle "lalalaaa laa täällä paistaa aurinko ja läski ei pääse sängystä ylös lalallaaa myöpä täällä nautitaan"...

 Rupesin(JOUDUIN) siis nyt yleislakkoon ja vaadin huimia korvauksia jotta lakko saadaan soviteltua :

1.Suklaata joka ei lihota (piristää mieltä niin jaksaa paremmin)
2.Onni ulos 2 viikon sisällä
3.+21kg pois kuukauden sisällä
4. Frankille lisää liksaa niin voi olla enemmän mun kanssa kotona tai palkata meille sisäkön
5.Reumaan parannuskeino
6.kokonaan uudet nivelet

ja siis tässä järjestyksessä KIITOS! (ja jos joku ihmettelee miksi niin vastaus on se että olen realisti joten pistin helpoimmat vaatimukset alkuun)

Ei kommentteja: